A portálok az internetes jelenlét olyan speciális formái, melyekkel sok információt közölhetünk áttekinthetően,
könnyen kezelhető formában. A portálok kulcsa a tartalom frissességében rejlik, ezért a
portálokhoz gyakran kapcsolódik a tartalom aktualizálását lehetővé tevő szerkesztőségi rendszer
(Ez a CMS, vagyis a Content Management System).
A portálok gyakran kiegészülnek online vásárlási lehetőségekkel is, vagyis webáruház funkciókkal. Itt a
látogatók megtekinthetik, kosárba gyűjthetik és megrendelhetik a termékeket. Megoldható az internet alapú
bankkártyás fizetés és a futárszolgálatos házhozszállítás is.
Egy megfelelően kialakított portál vagy webáruház biztos alapot nyújthat a vállakozás
saját CRM (Customer Relationship Management) rendszerének kialakításához, mely az ügyfélkör kiszolgálásának és
kezelésének modern, költséghatékony módja.
|